Vyučující
|
-
Dudová Hedvika, Mgr.
-
Tkadlčíková Lenka, Mgr.
-
Synková Jana, Mgr.
-
Vychodilová Zdeňka, doc. PhDr. CSc.
|
Obsah předmětu
|
V návaznosti na předchozí semestry je hlavním cílem hlubší osvojení řečových dovedností a odborného jazyka pro profesní účely, rozvíjení schopnosti porozumět odbornému textu a správně text interpretovat, motivace k dalšímu samostatnému rozvíjení dosažených znalostí, prohloubení znalosti odborné terminologie a komunikačních dovedností a rozvíjení schopnosti formulovat vlastní názor a úsudek v anglickém jazyce. Individuální práce posluchačů spočívá v intenzivním domácím samostudiu zadaných studijních materiálů a v samostatném zpracování zadaných odborných témat. Jejich práce je kontrolována během průběžných konzultací v měsíčních intervalech a na konci období formou individuálního ústního pohovoru. Anglický jazyk --- probírané tematické okruhy: - Disability - Mental health
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Poslech
|
Výstupy z učení
|
Cíle: - hlubší osvojení řečových dovedností a odborného jazyka pro profesní účely - rozvíjení schopnosti porozumět odbornému textu a správně text interpretovat - motivace k dalšímu samostatnému rozvíjení dosažených znalostí - prohloubení odborné terminologie a komunikačních dovedností - rozvíjení schopnosti formulovat vlastní názor a úsudek v cizím jazyce Studenti si volí ze tří cizích jazyků: anglický, německý, ruský.
Student bude po absolvování předmětu: - mít lepší dovednost čtení odborného textu a zpracování kognitivní mapy - schopen prezentovat probraná témata s využitím vhodné odborné terminologie
|
Předpoklady
|
znalost a komunikační dovednost min. na úrovni B1 dle SERR
VOS/KSCK4
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Rozhovor
-aktivní účast ve výuce -průběžné plnění zadávaných úkolů -kognitivní mapa pro každé probrané téma -ústní zápočet ověřující znalost probraných témat a schopnost reagovat na spontánní doplňující otázky
|
Doporučená literatura
|
|