Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Urbanovská Eva, Mgr. Ph.D.
-
Valentová Leona
-
Hutyrová Miluše, Mgr. Ph.D.
-
Peutelschmiedová Alžběta, doc. PaedDr. Ph.D.
-
Baše Lenka, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
Orientace v současném systému péče o talentované v České republice a v zahraničí. Diagnostika specializovaných druhů nadání. Problematika motivace a postavení talentovaného dítěte v kolektivu vrstevníků.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Výstupy z učení
|
Orientace v současném systému péče o talentované v České republice a v zahraničí. Diagnostika specializovaných druhů nadání. Problematika motivace a postavení talentovaného dítěte v kolektivu vrstevníků.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška, Písemná zkouška
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
FOŘTÍK, V., FOŘTÍKOVÁ, J. (2007). Nadané dítě a rozvoj jeho schopností. PRAHA: PORTÁL.
-
Gardner, H. (1999). Dimenze myšlení : teorie ozmanitých inteligencí. Praha: Portál.
-
MAREŠ, J. (1998). Styly učení žáků a studentů.. Praha.
|