Lecture, Monologic Lecture(Interpretation, Training), Dialogic Lecture (Discussion, Dialog, Brainstorming), Training in job and motor Skils, Activating (Simulations, Games, Dramatization)
|
-
Balunová, K., Heřmánková, D., Ludíková, L. (2001). Kapitoly z rané výchovy dítěte se zrakovým postižením.. Olomouc : Univerzita Palackého.
-
Bendová, P., Jeřábková, K., & Stoklasová, V. (2006). Kompenzační pomůcky pro osoby se specifickými potřebami. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.
-
Finková, D., Ludíková, L., & Stoklasová, V. (2007). Speciální pedagogika osob se zrakovým postižením. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.
-
FINKOVÁ, D., LUDÍKOVÁ, L., RUŽIČKOVÁ,V. (2007). Speciální pedagogika osob se zrakovým postižením. Olomouc: VUP.
-
Finková, D., Regec, V., Stoklasová, V., & Stejskalová, K. (2012). Speciální pedagogika se zaměřením na možnosti rozvoje a podpory osob se zrakovým postižením. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.
-
Hamadová, P., Květoňová, L., Nováková, Z. (2007). Oftalmopedie. Brno : Paido.
-
Keblová, A. (1999). Kompenzační pomůcky : pro zrakově postižené žáky ZŠ.. Praha : Septima.
-
KVĚTOŇOVÁ,-ŠVECOVÁ, L. (2000). Oftalmopedie.. Brno: Paido.
-
Ludíková, L. (2000). Vzdělávání hluchoslepých I. Praha: Scientia.
-
MATĚJČEK, Z. (1986). Rodiče a děti. Praha.
-
NIELSENOVÁ, I. (1998). Učení zrakově postižených dětí v raném věku.. Praha: ISV.
-
Štěrbová, D. (2006). Hluchoslepota: lidé s ní a kolem ní. Olomouc: Univerzita Palackého.
|