Vyučující
|
-
Maštalíř Jaromír, Mgr. Ph.D.
-
Růžičková Veronika, Mgr. Ph.D.
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Voralová Monika, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Studenti se seznámí a zopakují si jak komunikovat s jednotlivými skupinami osob se zdravotním postižením
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Vycvičit se v komunikaci s klientem
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
Být studentem navazujícího studia speciální pedagogiky
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Seminární práce
S požadavky jsou studenti seznámeni vyučujícím na začátku semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
Bendová, P., & Stoklasová, V. (2013). Alternativní a augmentativní komunikace 2. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.
-
Bendová, P. (2013). Alternativní a augmentativní komunikace. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.
-
Finková, D., Mitrychová, L., Stoklasová, V., & Stejskalová, K. (2012). Osoby se zrakovým postižením v procesu komunikace. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.
-
Lechta, V., & Křížová, J. (2003). Diagnostika narušené komunikační schopnosti. Praha: Portál.
|