Student musí splnit podmínky stanovené docházky a prokázat praktické dovednosti vztahující se k probrané tématice, které si osvojí v průběhu výuky a absolvování logopedických stáží v zimním a letním semestru 1. ročníku. Student aktivně rozpracovává a prezentuje osvojené dovednosti pod supervizí vyučujícího předmětu. Součástí praktika jsou společné ústní i písemné rozbory pořízených audiovizuálních záznamů ve výuce s cílem detekovat, analyzovat, identifikovat a diskutovat případné korektní a nekorektní logopedické postupy a strategie. Témata: " Praktické osvojení základů metodiky průpravných cvičení na ovlivňování fyziologické respirace, fonace, rezonance a artikulace v kontextu práce logopeda. " Lateralita - praktické osvojení metodiky diagnostiky laterality pomocí dostupných testových metod v kontextu práce logopeda. " Lateralita - praktické osvojení metodiky intervence laterality nesouhlasné, zkřížené či ambidextrie ve vztahu k logopedické intervenci v kontextu práce logopeda. " Praktické osvojení metodiky diagnostiky úrovně ontogenetického vývoje řeči a jazyka pomocí dostupných diagnostických materiálů a testových metod. " Praktické osvojení metodiky stimulace fyziologického vývoje řeči v jednotlivých etapách ontogeneze řeči v pragmatické rovině. " Praktické osvojení metodiky stimulace fyziologického vývoje řeči v jednotlivých etapách ontogeneze řeči v sémanticko-lexikální rovině. " Praktické osvojení metodiky stimulace fyziologického vývoje řeči v jednotlivých etapách ontogeneze řeči v morfologicko-syntaktické rovině. " Praktické osvojení metodiky stimulace fyziologického vývoje řeči v jednotlivých etapách ontogeneze řeči ve foneticko-fonologické rovině. " Praktický nácvik metodiky práce s dětmi s opožděným vývojem řeči prostým. " Praktický nácvik základních metodiky práce s dětmi s opožděným vývojem řeči u osob se zdravotním postižením. " Praktický nácvik diagnostiky a intervence deficitů dílčích funkcí v rámci logopedické diagnostiky a intervence v jednotlivých etapách ontogeneze řeči. " Praktický nácvik základní diagnostiky a intervence deficitů dílčích funkcí v rámci dětí ohrožených rizikem vzniku specifických vývojových poruch školních dovedností.
|