| Název předmětu | Výcvik psychosociálních dovedností |
|---|---|
| Kód předmětu | USS/KUVPD |
| Organizační forma výuky | Přednáška |
| Úroveň předmětu | Bakalářský |
| Rok studia | 3 |
| Semestr | Zimní a letní |
| Počet ECTS kreditů | 4 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | Povinný |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
nespecifikováno
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| nespecifikováno |
| Výstupy z učení |
|
Jedná se u týdenní pobyt studentů ve vybraném zařízení, kde probíhá ?výcvik v psychosociálních dovednostech. 1. Den ? seznamovací a warmupové techniky 2. Den Evaluace a zpětná vazba ve skupině 3. Den ? expresivní techniky jako nástroje sebepoznání 4. Den ? neverbální technika a práce v přírodě jako nástroj sebepoznání 5. Závěrečná evaluace Povinná literatura: MÜLLER, O. (2013). Expresivní terapie ve speciální pedagogice. Olomouc: UP. ISBN 978-80-244-3686-9 POLÍNEK, M. D. (2017). Expresivní přístupy (nejen) v prevenci na ZUŠ. Olomouc: UP.. ISBN 978-80-244-5244-9. VALENTA, M. (2021). Dramaterapie. Vydání páté, v Portále první, přepracované a doplněné. Praha: Portál. ISBN 978-80-262-1715-2. Doporučená literatura: CHRISTENSON, J. D. a MERRITTS, A. N. (2017). Family Therapy with Adolescents in Residential Treatment: Intervention and Research. Imprint: Springer. Focused Issues in Family Therapy. ISBN 9783319517476.
|
| Předpoklady |
|
nespecifikováno
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
nespecifikováno
|
| Doporučená literatura |
|
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
|---|---|---|---|---|
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Speciální pedagogika se zaměřením na pedagogické asistentství (BB23) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Zimní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Speciální pedagogika se zaměřením na pedagogické asistentství (BB24) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Zimní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Speciální pedagogika se zaměřením na pedagogické asistentství (BB25) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Zimní |