| Název předmětu | Expresivně-intervenční přístupy ve SPP |
|---|---|
| Kód předmětu | USS/KTEIT |
| Organizační forma výuky | Konzultace |
| Úroveň předmětu | Magisterský |
| Rok studia | 5 |
| Semestr | Zimní a letní |
| Počet ECTS kreditů | 3 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | Povinný |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
nespecifikováno
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| nespecifikováno |
| Výstupy z učení |
|
Předmět expresivně-intervenční přístupy si klade za cíl seznámit studenty s nejrůznějšími moderními přístupy v rámci speciálněpedagogické intervence. Tyto přístupy vycházejí především z metod expresivně formativních přístupů, zvláště bude brán zřetel na přístupy vycházející z paradivadla a z humanisticky orientovaných psychoterapeutických škol. Základním principem bude holistické pojetí přístupu k jedinci. Předmět by měl seznámit se základní teorií a zprostředkovat studentům také praktickou zkušenost s aplikací daných metod. Studenti by měli být schopni navrhnout na základě případové studie adekvátní intervenci za použití metod a technik expresivně-formativních přístupů.
|
| Předpoklady |
|
nespecifikováno
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
nespecifikováno
|
| Doporučená literatura |
|
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
|---|---|---|---|---|
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství pro 1. stupeň základní školy a speciální pedagogika (MD24-X) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 5 | Doporučený ročník:5, Doporučený semestr: Letní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství pro 1. stupeň základní školy a speciální pedagogika (MD25-X) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 5 | Doporučený ročník:5, Doporučený semestr: Letní |