| Název předmětu | Multisenzoriální přístup |
|---|---|
| Kód předmětu | USS/KGMUP |
| Organizační forma výuky | Přednáška + Cvičení |
| Úroveň předmětu | Bakalářský |
| Rok studia | 3 |
| Semestr | Zimní a letní |
| Počet ECTS kreditů | 2 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | nespecifikováno |
| Způsob výuky | nespecifikováno |
| Studijní praxe | nespecifikováno |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
nespecifikováno
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| nespecifikováno |
| Výstupy z učení |
|
Předmět se zaměřuje na možnosti využití multisenzoriálního (multismyslového) přístupu v práci s klientem se zrakovým, příp. kombinovaným postižením. Multisenzoriální přístup je jednou z možností, jak překonat senzorickou deprivaci a podpořit celkový psychomotorický vývoj jedince. Jedním z klíčových tematických okruhů předmětu bude koncept snoezelen, ale také jiné koncepty působení na osoby s postižením (např. bazální stimulace) a jejich ucelený rozvoj v oblasti smyslového vnímání. V rámci tohoto předmětu se zaměříme také na představení dalších konceptů, teoretický základ pro rozvoj nižších kompenzačních činitelů a jejich vliv na rozvoj kompenzačních činitelů vyšších. Teoreticky představené koncepty poté budou studenti aplikovat během cvičení na kazuistické případy, které si sami vyberou i ty, které jim přinesou vyučující.
|
| Předpoklady |
|
nespecifikováno
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
nespecifikováno
|
| Doporučená literatura |
|
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
|---|