Název předmětu | Německý jazyk pro nefilology 2 |
---|---|
Kód předmětu | UCJ/KBC2 |
Organizační forma výuky | Konzultace |
Úroveň předmětu | Bakalářský |
Rok studia | 1 |
Semestr | Letní |
Počet ECTS kreditů | 2 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | Povinně-volitelný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
Samostudium následujících lekcí z učebnice studio d/ A2: Lekce 4 Aktiv in der Freizeit Lekce 5 Medien Lekce 6 Ausgehen Vyhledání a prostudování textu s tématem studované aprobace.
|
Studijní aktivity a metody výuky |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
|
Výstupy z učení |
Cílem cizojazyčného vyučování, které vychází z úrovně A2 dle SERR pro jazyky, je rozvoj, osvojování a prohlubování dovedností v oblasti ústního i písemného projevu a porozumění slyšenému i čtenému textu. V rámci výuky se klade důraz na komunikaci a osvojení slovní zásoby z příslušného studijního oboru.
Na konci kurzu bude student schopen prokázat dosažení jazykové úrovně A2 podle Společného evropského referenčního rámce a Evropského jazykového portfolia. |
Předpoklady |
Výchozí znalost německého jazyka na úrovni A2 podle SERR.
|
Hodnoticí metody a kritéria |
Známkou, Ústní zkouška, Didaktický test, Písemný test
K zápočtu: lekce 4, 5, 6 z učebnice studio d/ A2. Ke zkoušce: samostatné vyhledání textu odpovídajícího studované aprobaci a individuální práce s textem - porozumění, schopnost vysvětlit klíčová slova, sumarizace hlavních myšlenek, vlastní názor na studovaný materiál, schopnost vést rozhovor o tématu. Rozsah: minimálně 2 normostrany smysluplného textu. |
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
---|---|---|---|---|
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Speciální pedagogika - vychovatelství (BB18) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 1 | Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Speciální pedagogika předškolního věku - učitelství pro mateřské školy (BB18) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 1 | Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Speciální pedagogika - intervence (BB18) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 1 | Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Speciální pedagogika předškolního věku - učitelství pro mateřské školy (BB17) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 1 | Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Speciální pedagogika - andragogika (BB18) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 1 | Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Speciální pedagogika - andragogika (BB16) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 1 | Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Speciální pedagogika - intervence (BB16) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 1 | Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Letní |