| Vyučující | 
    | 
            
                
                    Matulníková Ľudmila, prof. PhDr. PhD.
                
                    Bubeníková Štěpánka, Mgr. Ph.D.
                 | 
    | Obsah předmětu | 
    | Naplňování stanoveného harmonogramu příprav diplomové práce Práce s informacemi, teoretická část diplomové práce - úprava textu, uspořádání celků textu, diskuse k metodice a realizaci výzkumu nebo průzkumu.  Teoretická část diplomové práce Metodika 
 
 | 
    | Studijní aktivity a metody výuky | 
    | Přednášení, Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Metody práce s textem (učebnicí, knihou) 
                    
                
                    
                    Domácí příprava na výuku
                        - 40 hodin za semestr
                    Účast na výuce
                        - 20 hodin za semestr
                     | 
    
    
        
        
            | Výstupy z učení | 
        
            | Cílem předmětu je poskytnout průběžné konzultace v průběhu přípravy a tvorby závěrečné práce, korigovat práci s informacemi a teoretickou část diplomové práce. Upřesnit metodiku a provedení výzkumu včetně zpracování jeho výsledků. Student bude orientován v problematice tématu diplomové práce.
 
 | 
        
            | Předpoklady | 
        
            | Studenti se budou orientovat v problematice psaní závěrečné práce, rešeršní strategii a budou konzultovat se svým vedoucím DP. POA/IPC05
 
 
 | 
        
            | Hodnoticí metody a kritéria | 
        
            | Analýza výkonů studenta 
 Student formuluje teoretickou část diplomové práce s dodržením požadavků na úpravu a uspořádání textu, vybere a použije postupy a metody zkoumání předmětu své diplomové práce.
 
 | 
    
    | Doporučená literatura | 
    | 
            
                
                
                     Miovský, M.:. (2006).  Kvalitativní přístup a metody v psychologickém výzkumu.. Praha, Grada. 
                
                    & Žiaková, K. (2003). Ošetrovateľstvo: teória a vedecký výskum. Martin: Osveta. 
                
                    BRATKOVÁ, E. (2007). Databáze databází. Praha: Ústav informačních studií a knihovnictví FF UK. 
                
                    CELBOVÁ, L. Elektronický dokument. In: KTD: Česká terminologická databáze knihovnictví a informační vědy (TDKIV). 
                
                    Geršlová, J., & Renčín, V. (2009). Vádemékum vědecké a odborné práce. [Praha]: Professional Publishing. 
                
                    Hendl, J. (2008). Kvalitativní výzkum: základní teorie, metody a aplikace. Praha: Portál. 
                
                    Hendl, J. (2006). Kvantitativní výzkum. Praha: Portál. 
                
                    Chráska, M. (2007). Metody pedagogického výzkumu: základy kvantitativního výzkumu. Praha. 
                
                    Ivanová, K., & Juríčková, L. (2005). Písemné práce na vysokých školách se zdravotnickým zaměřením. Olomouc: Univerzita Palackého. 
                
                    Punch, K.F. (2008). Úspěšný návrh výzkumu.. Praha: Portál. 
                
                    SEDLÁČKOVÁ, Beáta a Eva MARVANOVÁ. (2007). Dokumentová komunikace: studijní texty. Praha: Národní knihovna ČR. 
                
                    Sklenák, V. Data, informace, znalosti a Internet. 
                
                    Šanderová, J. a kol. (2007). Jak číst a psát odborný text ve společenských vědách. Několik zásad pro začátečníky.. Praha: SLON. 
                
                    Široký, J. (2011). Tvoříme a publikujeme odborné texty. Brno: Computer Press. 
                
                    VYMĚTAL, Jan. (2010). Informační zdroje v odborné literatuře. Praha: Wolters Kluwer Česká republika. 
                
                    Zbíral, R. (2009). Příručka psaní seminárních a jiných vysokoškolských odborných prací. Linde, Praha. 
                 
 
 |