Vyučující
|
-
Lemrová Soňa, PhDr. Ph.D.
-
Vtípil Zdeněk, doc. PhDr. CSc.
|
Obsah předmětu
|
Marketing a trh Produkt Distribuce Cena Propagace Reklama Publicita Podpora prodeje Osobní prodej Výzkumné přístupy a metody
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
- Domácí příprava na výuku
- 50 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Základní orientace v řízení výrobně obchodní politiky organizace se zvýrazněním otázek vedení a ovlivňování lidí, spolupracovníků a klientů.
kompetence v rozsahu cíle předmětu
|
Předpoklady
|
zájem o obor
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška
1.možnost: Rozprava nad publikací Vysekalové (viz výše ) 2.možnost: Zpracování širší anotace z vybrané publikace o marketingu nebo zpracování úvahy nad vybraným problémem z oblasti marketingu
|
Doporučená literatura
|
-
Kotler, P. (1992). Marketing a management. Victoria Publishing, Praha.
-
KOTLER, P. Marketing podle Kotlera. Management Press, Praha 2000..
-
Kozel, R. a kol.:. (2006). Moderní marketingový výzkum. Praha.
-
Vysekalová, J., Komárková, R. (2005). Psychologie reklamy. Praha: Grada..
|