Předmět: Management marketingu

« Zpět
Název předmětu Management marketingu
Kód předmětu PCH/MAM
Organizační forma výuky Přednáška + Cvičení
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 3
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Lemrová Soňa, PhDr. Ph.D.
  • Vtípil Zdeněk, doc. PhDr. CSc.
Obsah předmětu
Marketing a trh Produkt Distribuce Cena Propagace Reklama Publicita Podpora prodeje Osobní prodej Výzkumné přístupy a metody

Studijní aktivity a metody výuky
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
  • Domácí příprava na výuku - 50 hodin za semestr
Výstupy z učení
Základní orientace v řízení výrobně obchodní politiky organizace se zvýrazněním otázek vedení a ovlivňování lidí, spolupracovníků a klientů.
kompetence v rozsahu cíle předmětu
Předpoklady
zájem o obor

Hodnoticí metody a kritéria
Ústní zkouška

1.možnost: Rozprava nad publikací Vysekalové (viz výše ) 2.možnost: Zpracování širší anotace z vybrané publikace o marketingu nebo zpracování úvahy nad vybraným problémem z oblasti marketingu
Doporučená literatura
  • Kotler, P. (1992). Marketing a management. Victoria Publishing, Praha.
  • KOTLER, P. Marketing podle Kotlera. Management Press, Praha 2000..
  • Kozel, R. a kol.:. (2006). Moderní marketingový výzkum. Praha.
  • Vysekalová, J., Komárková, R. (2005). Psychologie reklamy. Praha: Grada..


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr