|
Vyučující
|
-
Francisciová Martina, MUDr.
-
Vrtělová Petra, MUDr.
-
Bartáková Eliška, MUDr.
-
Campsie Filip, MUDr.
-
Vitoul Kryštof, MUDr.
-
Hyravý Martin, MUDr.
-
Brož Martin, MUDr. Ph.D.
-
Bakaj Tomáš, MUDr. Ph.D.
-
Hučko Csaba, MUDr.
-
Mateášiková Zuzana, MUDr.
-
Salzman Richard, doc. MUDr. Ph.D.
-
Stárek Ivo, prof. MUDr. CSc.
-
Horáková Zuzana, MUDr. Ph.D.
-
Glumbíková Veronika, MUDr.
|
|
Obsah předmětu
|
Přednášející podá studentům krátkou informaci o základní klinické problematice a typickém průběhu vybraného ORL onemocnění. Následně pak bude presentována odpovídající kazuistika, diskutována diferenciální diagnosa, správný diagnostický a léčebný postup s akcentací na možné chyby a následky.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Demonstrace
|
|
Výstupy z učení
|
Základní výuka otorinolaryngologie je založena na popisu standardních klinických průběhů relevantních chorob. Cílem předmětu je na základě kazuistických sdělení seznámit studenty s méně obvyklými klinickými průběhy a obrazy zánětlivých a nádorových onemocnění, úrazů, cizích těles a vývojových vad a onemocnění v oblasti hlavy a krku.
Student má již potřebné znalosti z otorinolaryngologie a chirurgie hlavy a krku, získané absolvováním stáží na ORL klinice.
|
|
Předpoklady
|
žádné
|
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Rozhovor, Systematické pozorování studenta
Plná účast na ORL výuce.
|
|
Doporučená literatura
|
-
Tami, T.A. (1998). Otolaryngology - A case study approach. Thieme, Stuttgart.
|