Vyučující
|
-
Boček Ronovská Anna, Mgr. et Mgr. Ph.D.
-
Šobáňová Petra, doc. Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Ukázky z realizovaných projektů, seznámení se pravidly přípravy projektu, návaznost výtvarné pedagogiky na současné umění.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Účast na výuce
- 39 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 111 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Psychologická hlediska VV. Pojetí, principy, cíle, obsahy a úkoly ve VV. Interakce a komunikace ve VV. Metody ve VV, problematika hodnocení ve VV. Metody a formy komunikace s výtvarným uměleckým dílem. Projekt jako integrační forma výuky VV. Výtvarné formy, materiály a techniky ve VV. První souvislá pedagogická praxe studentů, její rozbor a zhodnocení.
Koncepce umělecko-pedagogického projektu
|
Předpoklady
|
Talent a základní zkušenosti s výtvarně-pedagogickou prací
KVV/DID1M
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
Model intermediálního umělecko-pedagogického projektu.
|
Doporučená literatura
|
-
Babyrádová Hana. (2004). Výtvarná dílna. Praha.
|