|
Vyučující
|
-
Šobáňová Petra, doc. Mgr. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
nespecifikováno
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
nespecifikováno
|
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je zohlednění činnosti studentů v rámci dobrovolnických aktivit, přesahujících rámec běžné pedagogické praxe, a přitom podstatně rozvijících profil absolventa jako budoucího učitele či pedagogického pracovníka. Obsah předmětu lze naplnit celou řadou činností, jako jsou: doučování, práce s dětmi v zájmových aktivitách, spolupráce se vzdělávacími institucemi, spolupráce se seniory apod., které studující vykonává bez nároku na finanční ohodnocení.
|
|
Předpoklady
|
Předpoklady na studenty / studentky: ? Prosociální cítění; ? Elementární oborové a oborově didaktické znalosti; ? Komunikativní kompetence; ? Základní pedagogicko-psychologické kompetence.
|
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
Požadavky na splnění: ? Absolvování 20 hodin pedagogické praxe a 2 reflektivních seminářů; ? Doklad o potvrzení absolvování dobrovolnické praxe.
|
|
Doporučená literatura
|
-
Musilová, M. (2004). Individuální praxe: metodika a cvičebnice. Olomouc: Univerzita Palackého.
|