|
Vyučující
|
-
Konečný Karel, doc. PhDr. CSc.
-
Cingelová Gabriela, Mgr. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
Praktické seznámení s metodami použitelných při tvorbě projektů:, brainstorming, hraní rolí, empatie, cvičení, diskuse, anketa.Samotná tvorba projektů: základní dokumenty, cíle, kurikulum
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Semestrální práce
- 15 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 15 hodin za semestr
|
|
Výstupy z učení
|
Praktické tvoření zavádění nových výukových strategií a metod zaměřené na předávání dovedností a postojů, prostřednictvím tvorby projektů a metod zaměřených na kooperaci, tvořivost, řešení problému.
Způsobilosti v rozsahu předmětu.
|
|
Předpoklady
|
Bez předchozích předpokladů.
|
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Seminární práce
Aktivní účast na semináři, úspěšné splnění zadaného seminárního úkolu
|
|
Doporučená literatura
|
-
GRECMANOVÁ, H., URBANOVSKÁ, E., NOVOTNÝ, P. (2000). Podporujeme aktivní myšlení a samostatné učení žáků. Olomouc: Hanex.
-
Kašová, J. a kol. (1995). Projektové vyučování v teorii i praxi.. Kroměříž: IUVENTA.
-
Silberman, M. (1997). 101 metod pro aktivní výcvik a vyučování.. Praha: Portál.
|