Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Systematické zdokonalování jazykových a komunikačních schopností, procvičování obtížnějších gramatických jevů (použití slovesných časů a způsobů, nepravidelná slovesa, adjektivní a slovesné rekce atd.), procvičování frazeologie a obohacování slovní zásoby. Při výuce jsou používány texty v psané podobě, audiovizuální prostředky, internet.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Projekce (statická, dynamická), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
- Příprava na zápočet
- 25 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 25 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Cílem kurzu je systematické zdokonalování jazykových a komunikačních schopností, procvičování obtížnějších gramatických jevů (použití slovesných časů a způsobů, nepravidelná slovesa, adjektivní a slovesné rekce atd.), procvičování frazeologie a obohacování slovní zásoby.
Zdokonalení jazykových a komunikačních kompetencí v daném rozsahu.
|
Předpoklady
|
Žádné.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška, Písemná zkouška
Aktivní účast na cvičeních, příprava na každou hodinu. V zápočtovém testu se prověřuje znalost probrané látky.
|
Doporučená literatura
|
-
Anna Borgarelli Bacoccoli. (1998). Tra dire e fare : quaderno di esercizi : [corso di lingua italiana, livello medio-avanzato] : quaderno di esercizi . Guerra, Perugia.
-
Barbara Camalich e Maria Cristina Temperini. (1997). Un mare di parole : letture ed esercizi di lessico italiano : livello medio - avanzato . Bonacci, Roma.
-
G. Paganini. (1994). Issimo. Bonacci, Roma.
-
Peritore, S., Rapacciuolo, M. A., Zoboli, A. (1995). Certificazioni: preparazione alla prova scritta (livello avanzato). Parma, Edizioni La Certosa.
|