Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
1. Jak psát obchodní dopisy. 2. Zkratky v obchodní korespondenci. 3. Začátky dopisů, potvrzení příjmu, telefonátu, rozhovoru, objednávky, žádost o potvrzení. 4. Omluvy, poděkování, různé závěry, pozdravy. 5. Založení obchodní firmy, změny, přesídlení, likvidace, prokura. 6. Poptávky, nabídky, katalog, ceníky, objednávky, prodejní podmínky, dodací lhůta.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Příprava na zápočet
- 25 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 25 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 25 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Praktické procvičování písemného projevu formou produkování různých textů zaměřených na obchodní terminologii.
Student je schopen vytvářet vlastní texty a pracovat s obchodní korespondencí.
|
Předpoklady
|
Studium předmětu je podmíněno znalostí všeobecné italštiny.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Seminární práce
Podmínkou úspěšného ukončení kurzu je aktivní účast a splnění všech požadavků stanovených vyučujícím na počátku semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
Kol. autorů. (2003). Italsko-český a česko-italský hospodářský slovník. Plzeň: Fraus.
-
Měšťan, J. (1997). Italský obchodní dopis. Písek.
-
Radvanovský, A. (1999). Italská obchodní korespondence. Fraus, Plzeň.
|