|
Vyučující
|
-
Nagy Dominik, Mgr.
-
Křížová Tereza, Mgr.
-
Matoušková Jiřina, Mgr. Ph.D.
-
Krejčí Kateřina, Mgr.
-
Hildenbrand Zuzana, Mgr. Ph.D.
-
Hildenbrand Benjamin, M.A., Ph.D.
-
Krausová Linda, Mgr.
-
Jelínková Zora, Bc.
-
Gardášová Eva, Mgr.
|
|
Obsah předmětu
|
Systematická výuka jazyka na základě práce s učebnicí, doplněná o další poslechová, fonetická, gramatická a jiná cvičení a konverzační aktivity.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Metody písemných akcí (např. u souborných zkoušek, klauzur), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
- Domácí příprava na výuku
- 25 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 25 hodin za semestr
|
|
Výstupy z učení
|
Cílem tohoto kurzu souvislé jazykové přípravy určené studentům jiných oborů, než je francouzská filologie, je prohloubit znalosti základních morfosyntaktických a lexikálních norem současné mluvené francouzštiny, získaných v kurzu pro začátečníky, s akcentem na prohloubení tematicky zaměřené slovní zásoby i na osvojení celkových hlubších jazykových kompetencí. Posluchači tak získají další znalosti francouzštiny nezbytné pro zvládnutí základních komunikačních dovedností v nejrůznějších oblastech. Pro účast v tomto kurzu se předpokládá středně pokročilá úroveň francouzského jazyka.
Pokročilá znalost francouzského jazyka.
|
|
Předpoklady
|
Středně pokročilá úroveň francouzštiny.
|
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Známkou, Písemná zkouška
Podmínkou úspěšného ukončení kurzu je aktivní účast a splnění všech požadavků stanovených vyučujícím.
|
|
Doporučená literatura
|
-
Le Bougnec, J.-T. (2002). Forum. Méthode de français. Paris: Hachette.
-
Mérieux, R./Loiseau, Y. (2004). Connexions 1. Paris: Didier.
-
Monnerie-Goarin, A. (1991). Bienvenue en France. Méthode de français. Paris: Didier.
|