Předmět: Francouzský marketing 4

« Zpět
Název předmětu Francouzský marketing 4
Kód předmětu KRF/FMK4
Organizační forma výuky Přednáška
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní a letní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Francouzština
Statut předmětu Povinně-volitelný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Cassiere François, Dr.
  • Kadlec Jaromír, doc. Mgr. Dr.
  • Ralet Patrick, Dr.
  • Rochette Corinne, prof.
Obsah předmětu
1. E-Marketing a jeho cíle on-line marketingové strategie tvorba cen zajištění distribuce informace o zákaznících 2. Internetová podpora prodeje propagace reklamní bannery sledování návštěvnosti reference

Studijní aktivity a metody výuky
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
  • Domácí příprava na výuku - 13 hodin za semestr
  • Účast na výuce - 12 hodin za semestr
  • Příprava na zápočet - 25 hodin za semestr
Výstupy z učení
Kurs se zaměřuje na rychle se rozvíjející typ obchodních transakcí, a to E-commerce. Cílem předmětu je blíže se seznámit s E-marketingem a podporou prodeje.
Studenti v průběhu studia předmětu získají znalosti a dovednosti v následujícím rozsahu, které budou schopni prokázat při ukončení předmětu v rámci kontroly studia: Studenti umí navrhnout e-marketingové strategie a vysvětlit specifika internetové podpory prodeje ve francouzském jazyce.
Předpoklady
Žádné.

Hodnoticí metody a kritéria
Písemná zkouška

Aktivní účast na výuce, napsání zápočtového testu.
Doporučená literatura
  • Ducreux, J.-M. (2011). Le grand livre du marketing: Connaitre pour comprendre, Positionner pour durer, Concevoir pour convaincre, Déployer pour réussir. Paris.
  • Lannoo P., Ankri C. (2009). E-marketing et e-commerce. Ivry-sur-Seine.
  • Soulez, S., Halla, S., Himber, T. (2012). Exercices de Marketing : Marketing stratégique, Comportement de l'acheteur et gestion de la relation client Marketing opérationnel.. Paris.
  • Stenger, T., Bourliataux-Lajoinie S. (2011). E-marketing & e-commerce - Concepts, outils, pratiques. Paris .
  • Volle, P., Isaac, H. (2011). E-commerce. Paris.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr
Fakulta: Filozofická fakulta Studijní plán (Verze): Odborná francouzština pro hospodářskou praxi (2016) Kategorie: Filologické vědy 1 Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Zimní