Vyučující
|
-
Cassiere François, Dr.
-
Kadlec Jaromír, doc. Mgr. Dr.
-
Ralet Patrick, Dr.
-
Rochette Corinne, prof.
|
Obsah předmětu
|
1. E-Marketing a jeho cíle on-line marketingové strategie tvorba cen zajištění distribuce informace o zákaznících 2. Internetová podpora prodeje propagace reklamní bannery sledování návštěvnosti reference
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Domácí příprava na výuku
- 13 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 12 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 25 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Kurs se zaměřuje na rychle se rozvíjející typ obchodních transakcí, a to E-commerce. Cílem předmětu je blíže se seznámit s E-marketingem a podporou prodeje.
Studenti v průběhu studia předmětu získají znalosti a dovednosti v následujícím rozsahu, které budou schopni prokázat při ukončení předmětu v rámci kontroly studia: Studenti umí navrhnout e-marketingové strategie a vysvětlit specifika internetové podpory prodeje ve francouzském jazyce.
|
Předpoklady
|
Žádné.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Písemná zkouška
Aktivní účast na výuce, napsání zápočtového testu.
|
Doporučená literatura
|
-
Ducreux, J.-M. (2011). Le grand livre du marketing: Connaitre pour comprendre, Positionner pour durer, Concevoir pour convaincre, Déployer pour réussir. Paris.
-
Lannoo P., Ankri C. (2009). E-marketing et e-commerce. Ivry-sur-Seine.
-
Soulez, S., Halla, S., Himber, T. (2012). Exercices de Marketing : Marketing stratégique, Comportement de l'acheteur et gestion de la relation client Marketing opérationnel.. Paris.
-
Stenger, T., Bourliataux-Lajoinie S. (2011). E-marketing & e-commerce - Concepts, outils, pratiques. Paris .
-
Volle, P., Isaac, H. (2011). E-commerce. Paris.
|