| 
        Vyučující
     | 
    
        
            
                - 
                    Nemrava Daniel, prof. Mgr. Ph.D.
                
 
            
                - 
                    Voždová Marie, doc. PhDr. Ph.D.
                
 
            
                - 
                    Špička Jiří, prof. Mgr. Ph.D.
                
 
            
         
     | 
    | 
        Obsah předmětu
     | 
    
        Výuka sestává jednak z pravidelných individuálních konzultací doktoranda se školitelem, při nichž si student ujasňuje obsahovou a metodologickou podobu své dizertační práce, a jednak z pravidelných setkání doktorandského kolektivu pod vedením školitelů, na nichž doktorand prezentuje dílčí výsledky své práce a obhajuje je v kolektivní odborné polemice. 
         
         
     | 
    | 
        Studijní aktivity a metody výuky
     | 
    
        
        Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody písemných akcí (např. u souborných zkoušek, klauzur)
        
            
                    
                
                    
                    - Domácí příprava na výuku
                        - 5 hodin za semestr
                    
 
                
                    
                    - Účast na výuce
                        - 15 hodin za semestr
                    
 
                
                    
                    - Semestrální práce
                        - 35 hodin za semestr
                    
 
                
             
        
        
     | 
    
    
        
        
            | 
                Výstupy z učení
             | 
        
        
            
                
                Cílem předmětu je metodologické a obsahové zkvalitnění disertační práce. 
                 
                -prohloubení schopnosti odborné polemiky -prohloubení schopnosti reagovat na metodické a obsahové připomínky školitele a zakomponovat je do textu dizertační práce
                 
                
             | 
        
        
            | 
                Předpoklady
             | 
        
        
            
                
                
                nejsou
                
                
                    
                        
                    
                    
                
                
  
             | 
        
        
            | 
                Hodnoticí metody a kritéria
             | 
        
        
            
                
                    
                        Analýza výkonů studenta, Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární)
                        
                        
                         
                        
                    
                    
                
                 Pravidelná aktivní účast na výuce a konzultacích. K zápočtu student předloží cca 90 stran dizertační práce. 
                 
             | 
        
    
    | 
        Doporučená literatura
     | 
    
        
            
                
                - 
                    dle tématu dizertační práce. 
                
 
            
         
         
         
     |