|
Vyučující
|
-
Provázková Stolinská Dominika, doc. PhDr. Ph.D.
-
Rašková Miluše, doc. PaedDr. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
Seminář je zaměřen na aktuální témata k pedagogické praxi.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Účast na výuce
- 20 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 4 hodiny za semestr
|
|
Výstupy z učení
|
Seminář je zaměřen na aktuální problémy pedagogické teorie a praxe. Jeho snahou je vést studenty ke sledování aktuálního pedagogického dění, seznámit je s nejnovějšími přístupy a trendy ve výchovně vzdělávací oblasti, dokázat je analyzovat a hodnotit a využívat ve své vlastní pedagogické činnosti.
Studenti získají kompetence odpovídající stanoveným cílům
|
|
Předpoklady
|
Předpoklady souvisejí s cíli.
|
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Seminární práce
Student se aktivně účastní seminářů, do kterých jsou zváni jako externisté různí odborníci z pedagogické praxe. Studenti s ISP zašlou emailem vyučující povolený ISP v příloze s označením Příjmení a jméno, zkratka předmětu a jeho název a zpracují náhradní seminární práci, kterou odevzdají na konci semestru v písemné podobě dle pokynu vyučující. Zadání náhradní seminární práce studenti obdrží hromadným e-mailem na začátku semestru.
|
|
Doporučená literatura
|
-
Jeřábek,J.,Tupý,J. (2005). Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Praha.
-
Nelešovská,A., Spáčilová, H. (2008). Didaktika primární školy. Olomouc.
|