| 
            
                
                
                    BERČÍKOVÁ, A., ŠMELOVÁ, E., STOLINSKÁ, D. (2014). Učitel - aktér edukačního procesu předškolního vzdělávání. Olomouc. 
                
                    BURKOVIČOVÁ, R. (2008). Pedagogické projektování a prezentace pedagogického projektu v učitelství pro mateřské školy. Ostrava: OU. 
                
                    DELORS, J. (1997). Učení je skryté bohatství: Zpráva mezinárodní komise UNESCO "Vzdělávání pro 21. století".. Praha: ÚIV. 
                
                    Framework educational program for pre-school education. (2004). Framework educational program for pre-school education. Praha: VÚP. 
                
                    JANÍK, T. (2009). Didaktické znalosti obsahu a jejich význam pro oborové didaktiky, tvorbu kurikula a učitelské vzdělávání. Brno: Paido. 
                
                    KALHOUS, Z., OBST, O. a kol. (2002). Školní didaktika. Praha: Portál. 
                
                    KOLÁŘ, Z., VALIŠOVÁ, A. (2009). Analýza vyučování. Praha: Grada. 
                
                    Rámcový vzdělávací program. (2021). Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání. 
                
                    SKALKOVÁ, J. (1999). Obecná didaktika. Praha: ISV. 
                
                    Strategie vzdělávací politiky. Strategie vzdělávací politiky České republiky do roku 2030+. Praha: MŠMT ČR. 
                 
 
 |