| 
            
                
                
                    ALLHOFF, D., ALLHOFF, W. (2008). Rétorika a komunikace. Praha: Grada. 
                
                    BASU, A., FAUST, L. Umění úspěšné komunikace. Praha: Grada. 
                
                    BEDNAŘÍKOVÁ, I. (2006). Sociální komunikace. Olomouc: UP. 
                
                    BIRKNBIHLOVÁ, V. F. (1999). Umění komunikace. Bratislava: Aktuell. 
                
                    CANCELOSI, J. S. (1994). Strategie řízení třídy. Praha: Portál. 
                
                    CAPPONI, V., NOVÁK, T. (1994). Sám sobě mluvčím: Jak prezentovat sám sebe.. Praha: Grada. 
                
                    DANCE, F., LARSON, C. (1976). The Functions fo Human Communication. A Theoretical Approach.. New York: Holt, Rinehart and Winston. 
                
                    DEVITO, J. A. (2001). Základy mezilidské komunikace.. Praha: Grada. 
                
                    DOHERTY-SNEDDON, G. (2005). Neverbální komunikace dětí: Jak porozumět dítěti z jeho gest a mimiky.. Praha: Portál. 
                
                    GAVORA, P. (2003). Učiteĺ a žiaci v komunikácii. Bratislava: Vydavatelství UK. 
                
                    HARTLEY, M. (2011). Řeč těla v praxi: Teorie, cvičení a modelové situace.. Praha: Portál. 
                
                    HLADÍLEK, M. (2006). Úvod do sociální a pedagogické komunikace. Praha: VŠ J. A. Komenského. 
                
                    KARNSOVÁ, M. (1995). Jak budovat dobrý vztah mezi učitelem a žákem. Praha: Portál. 
                
                    KYRIACOU, C. (1996). Klíčové dovednosti učitele. Praha: Portál. 
                
                    MAREŠ, J., KŘIVOHLAVÝ, J. (1995). Komunikace ve škole. Brno: MU. 
                
                    NELEŠOVSKÁ, A. (2005). Pedagogická komunikace v teorii a praxi. Praha: Grada. 
                
                    PROVÁZKOVÁ STOLINSKÁ, D. (2020). Učíme se porozumět. Vydavatelství UP. 
                
                    SVATOŠ, T. (1995). Pedagogická cvičení ze sociální a pedagogické komunikace. Hradec Králové. 
                 
 
 |