Monologic Lecture(Interpretation, Training), Dialogic Lecture (Discussion, Dialog, Brainstorming), Observation, Projection (static, dynamic)
- Attendace
- 14 hours per semester
- Homework for Teaching
- 10 hours per semester
- Preparation for the Course Credit
- 4 hours per semester
- Semestral Work
- 6 hours per semester
|
-
CARLGREN, F. (1991). Výchova ke svobodě. Praha: Baltaza.
-
DELORS, J. (1997). Učení je skryté bohatství: Zpráva mezinárodní komise UNESCO "Vzdělávání pro 21. století".. Praha: ÚIV.
-
FILOVÁ, H., SVOBODOVÁ, J. (2007). Výběr z reformních i současných edukačních koncepcí. Brno: MSD.
-
GRECMANOVÁ, H., URBANOVSKÁ, E. (1996). Waldorfská škola. Olomouc: Hanex.
-
HAINSTOCK, E. G. (1999). Metoda Montessori a jak ji učit doma. Praha: Pragma.
-
HELMS, W. (1996). Lépe motivovat - méně rozčilovat. Praha : Portál.
-
JEŽKOVÁ, V. a kol. (1996). Vzdělávací systémy v zahraničí. Praha: Karolinum.
-
JEŽKOVÁ, V., WALTEROVÁ, E. (1997). Vzdělávání v zemích Evropské unie. Praha: PdF UK.
-
MONTESSORI, M. (2003). Absorbující mysl. Praha.
-
MONTESSORI, M. (2001). Objevování dítěte. Praha.
-
MONTESSORI, M. (1998). Tajuplné dětství. Praha.
-
PROVÁZKOVÁ STOLINSKÁ, D. Changes in the Czech School Environment. IAC-TLEI.. Vienna, 2015.
|