| 
            
                
                
                    BENDL, S. (2004). Kázeňské problémy ve škole. Praha:Triton. 
                
                    Bendl, S. (2011). Školní kázeň v teorii a praxi. Praha : Triton. 
                
                    BENDL, S. (2005). Ukázněná třída aneb Kázeňské minimum pro učitele. Praha:Triton. 
                
                    Čáp, J., & Mareš, J. (2007). Psychologie pro učitele. Praha: Portál. 
                
                    Čáp, J. (1993). Psychologie výchovy a vyučování. Univerzita Karlova. 
                
                    FONTANA, D. (1997). Psychologie ve školní praxi. Praha : Portál. 
                
                    Goetz, M. & Uhlíková P. ADHD porucha pozornosti s hyperaktivitou. Příručka pro starostlivé rodiče a zodpovědné učitele.. 
                
                    Helus, Z. (2015). Sociální psychologie pro pedagogy: 2., přepracované a doplněné vydání. Praha: Grada. 
                
                    JANOŠOVÁ, P. a kol. (2016). Psychologie školní šikany. Grada. 
                
                    KOŤÁTKOVÁ, S. (2014). Dítě a mateřská škola. Praha: Grada. 
                
                    MAREŠ, J., KŘIVOHLAVÝ, J. (1995). Komunikace ve škole. Brno. 
                
                    Mareš, J. (1998). Styly učení žáků a studentů. Praha, Portál. 
                
                    Mareš jIŘÍ. (2013). Pedagogická psychologie.. Praha: Portál. 
                
                    Matějček, Z. (1996). Co, kdy a jak ve výchově dětí.. Praha : Portál. 
                
                    Matějček, Z. (2007). Po dobrém, nebo po zlém?. Praha: Portál. 
                
                    MATĚJČEK, Z., POKORNÁ, M.. (1998). Radosti a strasti. Předškolní věk. Mladší školní věk. Starší školní věk. 
                
                    Mertin, V., Gillernová, I. (2003). Psychologie pro učitelky mateřské školy. Praha: Portál. 
                
                    Míček, L. Zeman, Vl. (1997). Učitel a stres. Praha. 
                
                    PEŠEK, R. (2017). Co často zajímá rodiče a učitele dětí s Aspergerovým syndromem. Praha: Pasparta Publishing. 
                
                    ŘÍČAN, P., JANOŠOVÁ, P. (2010). Jak na šikanu. Praha: Grada. 
                
                    ŘÍČAN, P. (2013). S dětmi chytře a moudře: Psychologie výchovy pro rodiče a prarodiče. Praha : Portál. 
                
                    Sedláčková D. (2009). Rozvoj zdravého sebevědomí žáka. Praha: Grada. 
                
                    URBANOVSKÁ, E., ŠKOBRTAL, P. (2012). Sociální a pedagogická psychologie pro speciální pedagogy. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci. 
                
                    VALENTA, M. a kol. (2020). Znevýhodněný žák: deficity dílčích funkcí a oslabení kognitivního výkonu. Vydání 1.. Praha: Grada. 
                
                    VALIŠOVÁ, A. a kol. (2012). Autorita v edukační a sociální práci.. Pardubice: Univerzita Pardubice. 
                 
 
 |