Předmět: Marketing

« Zpět
Název předmětu Marketing
Kód předmětu KPO/NMARK
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia 3
Četnost výuky letní semestr
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Angličtina
Statut předmětu Povinně-volitelný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Bellová Jana, Ing. Ph.D.
Obsah předmětu
1. Co je to marketing, a co a proč by měl právník vědět 2. Funkce marketingu a jeho pozice v rámci firmy, společnosti, ekonomiky. 3. Cíle marketingu 4. Jednotlivé složky marketingového mixu a jejich konkrétní aplikace 5. Co je to marketingový plán a jak na něj 6. Příklady marketingových plánů, tvorba a vlastního marketingového plánu

Studijní aktivity a metody výuky
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
Výstupy z učení
Cílem předmětu je poskytnout studentům možnost základní orientace v problematice marketingu a jeho aspektech a spojitostech a zároveň rozšířit slovní zásobu v oblasti anglického jazyka o tuto často skloňovanou a diskutovanou ekonomickou disciplínu. Předmět předpokládá aktivní participaci studentů a velký zájem, jak o anglický jazyk, tak o oblast marketing a jeho jednotlivých subdisciplín.
Absolvování kurzu pomůže studentovi jak upevnit stávající tak především rozšířit znalosti v oblasti odborné angličtiny s důrazem na vlastní vyjadřovací schopnosti, schopnost diskuse nad problematikou marketingu a především získat pozitivní přístup k prezentaci vlastních názorů a postojů v anglickém jazyce. Dále se dozví o možnostech moderního marketing a bude mít možnost studovat marketingové strategie současných ekonomických gigantů působících v rozlišných sférách podnikání. Bude schopen diskutovat nad možnostmi marketing dneška a stvořit vlastní marketingovou strategii.
Předpoklady
Absolvování tohoto předmětu není podmíněno absolvováním některého jiného předmětu.

Hodnoticí metody a kritéria
Analýza výkonů studenta

1. Účast na seminářích v rozsahu minimálně 7/13 2. Aktivní participace v seminářích, prezentace a obhajoba vlastních názorů 3. Vlastní prezentace zvolené problematiky z oblasti marketingu - upřesnění volby tématu, vlastní téma včetně slovní zásoby, diskuse k tématu
Doporučená literatura
  • Časopisy: Marketing a media; Trend marketing; Marketing a komunikace.
  • Internetové zdroje: http://www.m-journal.cz; www.targetmarketingmag.com; www.guardian.co.uk ? Media.
  • Kotler, P., Keller, K.,J. (2012). Marketing management. Grada publishing.
  • Mortimer, R. (2012). Marketing for dummies. 3rd UK Edition edition. John Wiley & Sons.
  • Nirmalya, K. (2008). Marketing jako stragtegie vedoucí k úspěchu. Grada.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr
Fakulta: Právnická fakulta Studijní plán (Verze): Právo (2010) Kategorie: Právo, právní a veřejnosprávní činnost 2 Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní
Fakulta: Právnická fakulta Studijní plán (Verze): Právo (2010) Kategorie: Právo, právní a veřejnosprávní činnost 3 Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Letní
Fakulta: Právnická fakulta Studijní plán (Verze): Právo (2010) Kategorie: Právo, právní a veřejnosprávní činnost 4 Doporučený ročník:4, Doporučený semestr: Letní
Fakulta: Právnická fakulta Studijní plán (Verze): Evropská studia se zaměřením na evropské právo (2013) Kategorie: Sociální vědy - Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: Letní