| 
            
                
                
                    BARKLEY, E. F., CROSS, K. P., MAJOR, C. H. Collaborative learning techniques: A handbook for college faculty. San Francisco: Jossey-Bass PublishersDaugherty, 2005.. 
                
                    Bertrand, Y. (2003). Contemporary theories and practice in education. Madison (Wisconsin): Atwood Publishing. 
                
                    Bertrand, Y. (1998). Soudobé teorie vzdělávání. Praha. 
                
                    BLAKE, N. (2003). The Blackwell Guide to the Philosophy od Education.. Oxford: Blackwell Publishing. 
                
                    Brezinka, W. (2001). Východiska k poznání výchovy: úvod k základům vědy o výchově, k filozofii výchovy a k praktické pedagogice.. Brno: L. Marek. 
                
                    CURREN, R. (2007). Philosophy of Education. An Anthology. Oxford: Blackwell Publishing. 
                
                    GADOTTI, M. Pedagogy of Practise. Albany: State University of New York Press, 1996.. 
                
                    HAVLÍK R., KOŤA J. Sociologie výchovy a školy. Praha: Portál, 2002.. 
                
                    JANÍK, T., PEŠKOVÁ, K. et al. Školní vzdělávání: od podmínek k výsledkům. Brno: Masarykova univerzita, 2013.. 
                
                    KANTOROVÁ, J. a kol. Vybrané kapitoly z obecné pedagogiky I. Olomouc: Hanex, 2008.. 
                
                    KANTOROVÁ, J. a kol. Vybrané kapitoly z obecné pedagogiky II. Olomouc: Hanex,. 
                
                    KANTOROVÁ, J. Obecná pedagogika I. Olomouc: Agentura Gevak, 2013. ISBN 978-80-86768-59-5. 60 s.. 
                
                    KANTOROVÁ, J. Obecná pedagogika II. Olomouc: Agentura Gevak, 2013. ISBN 978-80-86768-60-1. 60 s.. 
                
                    KANTOROVÁ, J. Obecná pedagogika. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2018. ISBN 978-80-7599-056-3.. 
                
                    KASPER, T., KASPEROVÁ, D. Dějiny pedagogiky. Praha: Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2429-4.. 
                
                    KAŠČÁK, O., PUPALA, B. Výchova a vzdelávanie v základných diskurzoch. Prešov: Rokus, 2009.. 
                
                    KOHOUT, K. Obecná pedagogika. Rozšířené a doplněné vydání. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2018. ISBN 978-80-7452-137-9.. 
                
                    KUDLÁČOVÁ, B. Fenomén výchovy (historicko-filozoficko-antropologický aspekt). Trnava: VEDA, 2006.. 
                
                    Liessmann, K. P., & Zoubková, J. (2008). Teorie nevzdělanosti: omyly společnosti vědění. Praha: Academia. 
                
                    LOUGHRAN, J. Developing A Pedagogy of Teacher Education: Understanding Teaching and Learning About Teaching. New York: Routledge Taylor &Francis Group, 2006. 
                
                    NODDINGS, N. (2006). Philosophy of Education. Boulder: Westview Press. 
                
                    SKALKOVÁ, J. Pedagogika a výzvy nové doby. Brno: Paido, 2004.. 
                
                    STEVEN, R., LEWOLT, B. Getting A's: Secrets expert learners use to get straight A's. 2nd ed. Camarillo, CA: BrainX, 2004.. 
                
                    TOBIN, K. (ed.):. The Practice of Constructivism in Science Education, Hillsdale - New Jersey : Lawrence Erbaum Associates, 1994.. 
                
                    WINK, J. Critical pedagogy. New York: Longman, 2000.. 
                 
 
 |