| Monologic Lecture(Interpretation, Training), Dialogic Lecture (Discussion, Dialog, Brainstorming), Activating (Simulations, Games, Dramatization) | 
    
    
        
        
    | 
            
                
                
                    BEDNÁŘOVÁ, J., ŠMARDOVÁ, V. (2007). Diagnostika dítěte předškolního věku. Brno : Computer Press. 
                
                    BEDNÁŘOVÁ, J., ŠMARDOVÁ, V. Školní zralost. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-2569-4.. 
                
                    KLENKOVÁ, J., KOLBÁBKOVÁ, E. (2005). Diagnostika předškoláka. Brno : MC nakladatelství. 
                
                    KREJČOVÁ, V., KARGEROVÁ, J. a a SYSLOVÁ, Z. (2015). Individualizace v mateřské škole. Praha: Portál. 
                
                    Langmeier, J., & Krejčířová, D. (2006). Vývojová psychologie. Praha: Grada. 
                
                    MONATOVÁ, L. (2000). Speciálně pedagogická diagnostika z hlediska vývoje dětí. Brno : Paido. 
                
                    SPÁČILOVÁ, H. (2003). Pedagogická diagnostika v primární škole 1.. Olomouc: Nakladatelství Olomouc. 
                
                    Svobodová, E., Vítečková, M. a kol. (2017). Osobnost předškolního pedagoga. Praha: Portál. 
                
                    Syslová, Z., Kratochvílová, J., Fikarová, T. (2018). Pedagogická diagnostika v MŠ: práce s portfoliem dítěte. Praha. 
                
                    ŠMELOVÁ, E. a kol. (2012). Připravenost dětí k zahájení povinné školní docházky v kontextu současného kurikula. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci. 
                
                    ŠMELOVÁ, E. (2016). Individualizace ve výchově a vzdělávání dětí předškolního věku. Olomouc: UP. 
                
                    Tomanová, D. (2006). Úvod do pedagogické diagnostiky v mateřské škole. Olomouc: UP. 
                
                    ZELINKOVÁ, O. (2001). Pedagogická diagnostika a individuální vzdělávací program - nástroje pro prevenci, nápravu a integraci.. Praha: Portál. 
                 
 
 |