| 
            
                
                
                    BACKE-BRAUN K. (2014). Rozvoj inteligence u dětí od 3 do 6 let. Praha: GRADA. 
                
                    BERÁNKOVÁ, E. (2002). Tvořivá hra jako cesta k pochopení literárního díla. Plzeň: Fraus. 
                
                    DOLÁKOVÁ, S. (2015). Umíte to s pohádkou? Práce s příběhy v MŠ a ZŠ. Praha: Portál. 
                
                    FICHNOVÁ, K., SZOBIOVÁ. (2012). Rozvoj tvořivosti a klíčových kompetencí dětí: náměty k RVP pro předškolní vzdělávání.. Praha: Portál. 
                
                    GEBHARTOVÁ, V. (2011). Jak a co číst dětem v MŠ. Komentovaný výběr literárních textů na základě RVP PV.. Praha: Portál. 
                
                    HOMOLOVÁ, K. (2009). Čtenářská propedeutika.. Ostrava: Ostravská univerzita. 
                
                    Rámcový vzdělávací program. (2021). Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání. 
                
                    SCHNEIDEROVÁ, E., HANZOVÁ, M. (2013). Aktivity k rozvíjení vyjadřovacích dovedností u dětí. Praha: Portál. 
                
                    ŠIMANOVSKÝ, Z., MERTIN, V. (2012). Hry pomáhají s problémy: hry a hrátky pro rodiče a dítě.. Praha: Portál. 
                
                    ŠIMANOVSKÝ, Z., TICHÁ, A. (2013). Lidové písničky a hry s nimi: [zpěvník pro děti od 3 let]. Nápady-hry-tvořivost.. Praha: Portál. 
                
                    TUČKOVÁ, J. (2012). Říkanky pro rozvoj řeči. Praha: Portál. 
                 
 
 |