| 
            
                
                
                    JANČAŘÍKOVÁ, K. (2017). Činnosti k rozvíjení přírodovědné gramotnosti v předškolním vzdělávání. 1. vydání. Praha: Raabe. 
                
                    JANČAŘÍKOVÁ, K. (2010). Environmentální činnosti v předškolním vzdělávání. Nahlížet - nacházet.. Praha: Josef Raabe. 
                
                    KOTRBA, T., LACINA, L. (2007). Praktické využití aktivizačních metod ve výuce. Brno: Společnost pro odbornou literaturu. 
                
                    KRATOCHVÍLOVÁ, J. (2006). Teorie a praxe projektové výuky. Brno: PF MU. 
                
                    LUKÁŠOVÁ, H. (2010). Kvalita života dětí a didaktika. Praha. 
                
                    NOVÁČKOVÁ, H. (2015). Luční školka. První vydání. Brno: Lipka - školské zařízení pro environmentální vzdělávání. 
                
                    OTTOMANSKÁ, V. (2020). Rok stromů: celoroční program pro MŠ. Vydání první. Praha: Portál. 
                
                    RAJNOŠKOVÁ, M., KŘÍŽ, M. (2015). Rok v přírodě s mrňaty. První vydání. Brno: Lipka - ediční centrum. 
                
                    Rámcový vzdělávací program. Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání. 
                 
 
 |