| 
            
                
                
                    HENDL, J. (2012). Kvalitativní výzkum: základní metody a aplikace.. Praha. 
                
                    CHRÁSKA, M. (2007). Metody pedagogického výzkumu. Praha. 
                
                    PELIKÁN, J. (2011). Základy empirického výzkumu pedagogických jevů. Praha: Karolinum. 
                
                    PETRUSEK, M. (1969). Sociometrie. Praha. 
                
                    PRŮCHA, J. (1997). Pedagogický výzkum a vzdělávací politika: Vytváření mostů. Praha: UK. 
                
                    SKALKOVÁ, J. (1985). Úvod do metodologie a metod pedagogického výzkumu. Praha: SPN. 
                
                    SKUTIL, M. a kol. (2011). Základy pedagogicko-psychologického výzkumu pro studenty učitelství. Praha, Portál. 
                
                    STOLINSKÁ, D. (2011). Kvalitativní přístup k interpretaci dat získaných prostřednictvím kvantitativního výzkumu v oblasti interakce učitel-žák na primární škole. In Smíšený design v pedagogickém výzkumu.. Brno: PdF MU. 
                
                    STOLINSKÁ, D. (2010). TIVT - stále živá technika měření efektivity interakce učitel-žák na primární škole. In Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů DSP.. Olomouc: PdF UP. 
                
                    ŠVAŘÍČEK R., ŠEĎOVÁ, K. (2007). Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. Praha: Portál. 
                
                    ŠVEC, Š. a kol. (1998). Metodológia vied o výchove. Bratislava: IRIS, 1998. 
                
                    WALKER, I. (2013). Výzkumné metody a statistika. Praha: Grada. 
                 
 
 |