| 
            
                
                
                    GAVORA, P. (2010). Úvod do pedagogického výzkumu. Brno: Paido. 
                
                    HENDL, J. (2012). Kvalitativní výzkum: základní metody a aplikace. Praha: Portál. 
                
                    HOLOUŠOVÁ, D., KROBOTOVÁ, M. (2005). Diplomové a závěrečné práce. Olomouc : VUP. 
                
                    CHRÁSKA, M. (2007). Metody pedagogického výzkumu. Praha. 
                
                    KUBÁTOVÁ, H., ŠIMEK, D. (2007). Od abstraktu do závěrečné práce. Olomouc : UP. 
                
                    PETRUSEK, M. (1969). Sociometrie. Praha. 
                
                    PRŮCHA, J. (1997). Pedagogický výzkum a vzdělávací politika. Vytváření mostů. Praha: UK. 
                
                    Punch, K.F. (2008). Úspěšný návrh výzkumu.. Praha: Portál. 
                
                    SKUTIL, M. a kol. (2011). Základy pedagogicko-psychologického výzkumu pro studenty učitelství. Praha, Portál. 
                
                    STOLINSKÁ, D. (2011). Kvalitativní přístup k interpretaci dat získaných prostřednictvím kvantitativního výzkumu v oblasti interakce učitel-žák na primární škole. In Smíšený design v pedagogickém výzkumu.. Brno: PdF MU. 
                
                    STOLINSKÁ, D. (2010). TIVT - stále živá technika měření efektivity interakce učitel-žák na primární škole. In Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů DSP.. Olomouc: PdF UP. 
                
                    Strauss, A., Corbinová, J. (1999). Základy kvalitativního výzkumu. Boskovice. 
                
                    ŠVAŘÍČEK, R. a ŠEĎOVÁ K. (2014). Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. Praha: Portál. 
                 
 
 |