| 
            
                
                
                    ALLEN, K. E., MAROTZ, L. R. (2008). Přehled vývoje dítěte: od prenatálního období do 8 let. Praha: Portál. 
                
                    BEDNÁŘOVÁ, J., ŠMARDOVÁ, V. (2007). Diagnostika dítěte předškolního věku. Brno : Computer Press. 
                
                    MERTIN, V., KREJČOVÁ, L. (2012). Metody a postupy poznávání žáka: pedagogická diagnostika. Praha: Wolters Kluwer. 
                
                    MICHALOVÁ, Z. a DOUBRAVOVÁ, Š. (2014). Případová studie - kazuistika jako závěrečná práce: určeno pro Studium v oblasti pedagogických věd se zaměřením na speciální pedagogiku. Liberec: Technická univerzita v Liberci. 
                
                    PRŮCHA, J., WALTEROVÁ, E., MAREŠ, J. (2013).  Pedagogický slovník. Praha: Portál. 
                
                    Rámcový vzdělávací program. Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání. 
                
                    ŠMELOVÁ, E., PETROVÁ, A., SOURALOVÁ, E. (2012). Připravenost dětí k zahájení povinné školní docházky. Olomouc: UP. 
                
                    ZELINKOVÁ, O. (2011). Pedagogická diagnostika a individuální vzdělávací plán. Praha: Portál. 
                 
 
 |