| Název předmětu | Argumentace v němčině 2 |
|---|---|
| Kód předmětu | KNJ/BAR2@ |
| Organizační forma výuky | Cvičení |
| Úroveň předmětu | Bakalářský |
| Rok studia | 2 |
| Semestr | Letní |
| Počet ECTS kreditů | 2 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | Povinný |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
Písemná dialektická esej jako důležitá forma písemné komunikace. Spontánní diskuse. Řízená diskuse. Prezentační techniky při ústním vystoupení. Sebeprezentace.
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| nespecifikováno |
| Výstupy z učení |
|
Po absolvování disciplíny by studenti měli být schopni: - interpretovat a popsat v německém jazyce složitější postupy argumentace a persvaze na úrovni ústní komunikace, a to jak formou monologu, tak v diskusi spontánní i řízené vyučujícím, ale také se zřetelem na komunikaci písemnou (psaná dialektická esej s tezí, antitezí a syntézou) - prakticky uplatňovat tyto zásady při čtení a poslechu složitějších mluvených a psaných textů argumentačního či esejistického typu. - připravit dialektickou esej na zadané téma z aktuálního společenského a politického života a ústně pak souhrn této eseje prezentovat před spolužáky a vyučujícím na hodině
|
| Předpoklady |
|
nespecifikováno
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
nespecifikováno
Prezenční forma studia: 80% účast ve výuce, účast na seminářích, příprava na zápočet. Kombinovaná forma studia: účast na tutoriálech, samostudium - příprava na zápočet. požadavky pro ISP: - 20% účast ve výuce - průběžné plnění úkolů dle požadavků vyučujícího - zápočtový test |
| Doporučená literatura |
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
|---|---|---|---|---|
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání (BB21) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání (BB24) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání (BB22) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání (BB20) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání (BB23) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání (BB25) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |