|
Vyučující
|
-
Wossala Jan, Mgr. Ph.D.
-
Dofková Radka, doc. PhDr. Ph.D.
-
Laitochová Jitka, doc. RNDr. CSc.
|
|
Obsah předmětu
|
Student postupuje podle písemných metodických pokynů. Práce s interaktivní tabulí.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Pozorování
- Domácí příprava na výuku
- 50 hodin za semestr
|
|
Výstupy z učení
|
Cílem je poznání školy a práce učitele, poznání osobnosti žáka a získání jistoty při interakci se žáky i s učitelským sborem cvičné školy. (10 náslechů, 5 výstupů za jeden předmět.) Student během praxe vytváří vlastní portfolio a vypracovává projekt zadaný oborovým didaktikem.
Schopnost vykonávat práci učitele matematiky.
|
|
Předpoklady
|
Znalost didaktiky matematiky.
|
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Systematické pozorování studenta, Rozbor portfolia studenta, Hospitace
Portfolio. Projekt týkající se JA jako jazyka komunikace ve třídě.
|
|
Doporučená literatura
|
-
Musilová, M. (2007). Metodika praxe.. Olomouc : UP.
-
Podlahová, L. (2004). První kroky učitele. Praha: Triton.
-
Šimoník, O. (2005). Pedagogická praxe. Brno: MSD.
-
ŠVEC, V. (1999). Pedagogická příprava budoucích učitelů: problémy a inspirace.. Brno.
|