Vyučující
|
-
Dofková Radka, doc. PhDr. Ph.D.
-
Uhlířová Martina, RNDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Témata Multimédia a možnosti jejich edukačního využití v rámci primární matematiky. Počítačově podporovaná výuka primární matematiky. Interaktivní tabule a možnosti jejich využití v rámci primární matematiky. Výukové programy pro podporu výuky primární matematiky. Internet jako zdroj inspirace učitele matematiky.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 3 hodiny za semestr
|
Výstupy z učení
|
Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni: - smysluplně zařadit multimédia do výuky primární matematiky, - kriticky vyhodnotit edukační přínos konkrétních ICT aplikací, - orientovat se v prostředí Internetu a důrazem na internetové stránky podporující výuku primární matematiky, - orientovat se v základní nabídce výukových programů vhodných pro podporu výuky primární matematiky, - aktivně využívat pracovní prostředí interaktivní tabule.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
|
Doporučená literatura
|
-
BRDIČKA, B. (2003). Role internetu ve vzdělávání. . Praha: Univerzita Karlova.
-
BRDIČKA, B. (2003). Role internetu ve vzdělávání. Kladno.
-
Černochová, M. aj. (1998). Využití počítače při vyučování. Praha : Portál.
-
KUBEŠ J., HOSNEDL J. (2010). Počítače ve vyučování přírodovědných předmětů. . Plzeň, Fraus.
-
ROUBAL, P. (2009). Počítač pro učitele.. Brno.
-
Slavík, J. a Novák, J. (1997). Počítač jako pomocník učitele. Praha : Portál.
-
STŘEŠTÍK, J. (2004). Využití ICT ve výuce na 1. stupni ZŠ. . Praha: Armex.
|