Vyučující
|
-
Vyjídáček Roman, Mgr.
-
Krajča Petr, Mgr. Ph.D.
-
Kühr Tomáš, Mgr. Ph.D.
-
Outrata Jan, doc. Mgr. Ph.D.
-
Janoštík Radek, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
V rámci výuky studenti samostatně vypracují, za použití vybraných technologií, rozsáhlejší softwarový projekt se všemi jeho náležitostmi. Mělo by se jednat o ucelený projekt vhodné velikosti, na kterém si studenti vyzkouší všechny fáze vývoje od zpracování požadavků, přes návrh řešení a implementaci, až po testování, případně nasazení. Rozsah a obsah projektu bude vždy zvolen po konzultaci s vyučujícím.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Pracovní činnosti (dílny)
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je seznámit studenty s prací na softwarovém projektu.
Aplikovat získané poznatky při praktickém vývoji software.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
Zpracování projektu dle zadání.
|
Doporučená literatura
|
-
Ian Sommerville. (2013). Softwarové inženýrství.
-
Michael Feathers. (2004). Working Effectively with Legacy Code.
-
Robert C. Martin. (2017). Clean Architecture: A Craftsman's Guide to Software Structure and Design.
-
Robert C. Martin. (2008). Clean Code: A Handbook of Agile Software Craftsmanship.
-
Steve McConnell. (2004). Code Complete: A Practical Handbook of Software Construction, Second Edition.
|