|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
1. Výběr a zadání témat. 2.-5. Samostudium informačních zdrojů a příprava referátu/prezentace. Konzultace s vyučujícím. 6.-12. Prezentace jednotlivých studentů.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Demonstrace
- Účast na výuce
- 24 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 50 hodin za semestr
|
|
Výstupy z učení
|
Seminář rozšiřuje látku probíranou na přednáškách. Studenti si připraví referát/prezentaci z doporučené odborné literatury k vybrané problematice a společně s vyučující budou diskutovat.
Rozšíření znalostí ve studované problematice.
|
|
Předpoklady
|
Dobrá orientace v kulturním a prehistorickém vývoji období neolitu a eneolitu ve střední Evropě.
|
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
Účast na výuce, studium doporučené literatuty a příprava referátu/prezentace.
|
|
Doporučená literatura
|
-
Řídký, Jaroslav. (2011). Rondely a struktura sídelních areálů v mladoneolitickém období. Brno - Praha.
|