Student v průběhu semestru absolvuje jeden třítýdenní blok odborné praxe na vybraném pracovišti. Je mu určena osmihodinová denní pracovní doba (tato odpovídá 10 hodinám vyučovacím). Student si volí z nabídky smluvních pracovišť navržených katedrou a zajištěných fakultou. Má-li student požadavek na absolvování odborné praxe v jiném pracovišti, nezajištěném fakultou, je to možné na základě zajištění individuální smlouvy a zdůvodnění, proč je působení studenta na tomto pracovišti důležité pro jeho další profesní rozvoj. Tematické okruhy: Tematické okruhy jsou určeny dle charakteru zvoleného pracoviště pro výkon odborné praxe (fakultní nemocnice, nemocnice, odborná léčebna, lázně, specializované ambulance). Student si vede záznamy o diagnózách a výkonech, se kterými se na pracovišti setkal, a to jak pasivně (formou účasti na vizitách, rehabilitačních konferencích pracoviště či pozorováním činnosti členů rehabilitačního týmu), tak aktivně při výkonu diagnostických, terapeutických či administrativních činností dle určení školitele. Jedná se o souvislou třítýdenní praxi.
|
-
Léčebná rehabilitace v interním lékařství.
-
Angerová, M., Hoskovcová, A., Kobesová, A., Kříž, J., Vacek, J., & Wurstová, I. (2017). Léčebná rehabilitace u neurologických diagnóz. Praha: Nakladatelství Dr. Josef Raabe..
-
Dyrhonová, O., Máček, M., Smolíková, L., & Blanka Vlčková (2017). Léčebná rehabilitace v pediatrii. Praha: Nakladatelství Dr. Josef Raabe.
-
Gillen, G. (2015). Stroke rehabilitation. A Function-Based Approach (4th ed.). USA: Elsevier Books.
-
Havlíčková, M., Hradil, V., Kálal, J., Knoppová, T., & Křížek, T. (2017). Léčebná rehabilitace ve vybraných oborech. Praha: Nakladatelství Dr. Josef Raabe..
-
Herdman, S. (2007). Vestibular rehabilitation (3rd ed.). Philadelphia: F. A. Davis Company.
-
Hoskovcová, M., Hradil, V., Jandová, D., Michalíček, P., & Jan Vacek (2017). Léčebná rehabilitace bolestivých stavů hybné soustavy. Praha: Nakladatelství Dr. Josef Raabe..
-
Jankovský, J. (2006). Ucelená rehabilitace dětí s tělesným a kombinovaným postižením: somatopedická a psychologická hlediska. Praha: Triton.
-
Kolář, P. a kol. (2017). Rehabilitace v klinické praxi. Praha: Galén.
-
Kršek, P., Lebl, J., Černý P., Doušová, D., Kolář, P., Kraus, J., Kynčl, M. et al. (2020). Dětská mozková obrna. Mezioborový přístup. Praha: Galén.
-
Kubíček, M., Jandová, D., &Veselá, I. (2017). Léčebná rehabilitace v ortopedii a revmatologii. Praha: Nakladatelství Dr. Josef Raabe.
-
LIPPERTOVÁ- GRÜNEROVÁ, M. (2005). Neurorehabilitace.. Praha: Galén.
-
Lippertová-Grünerová, M. (2009). Trauma mozku a jeho rehabilitace. Praha: Galén.
-
Lippertová-Grünerová, M. (2016). Rehabilitace po náhlé mozkové příhodě. Praha: Grada.
-
Poděbradská, R. (2018). Komplexní kineziologický rozbor. Praha: Grada..
-
Švestková, O., Angerová, Y., Druga, R., Pfeiffer, J., & Votava, J. (2017). Rehabilitace motoriky člověka. Praha: Grada.
|