| 
            
                
                
                    AUSLANDER, Philip. (1999). Liveness: performance in a mediatized culture.. London. 
                
                    BAY-CHENG, Sarah, KATTENBELT, Chiel, LAVENDER, Andy a NELSON, Robin (eds.). (2010). Mapping Intermediality in Performance. Amsterdam: Amsterdam University Press. 
                
                    BHABHA, Homi K. (2012). O mimikry a lidech. In Týž. Místa kultury. Praha: Tranzit. 
                
                    CARLSON, Marvin. (2006). Dejiny divadelných teórií. Bratislava: Divadelný ústav. 
                
                    CARLSON, Marvin. (2018). Performance: a critical introduction. London, New York: Routledge. 
                
                    CARNEVALI, Davide. (2017). Is there a postdamatic drama? (About fable and the representation of world) In: JOBERTOVÁ, Daniela, JIŘÍK, Jan a AUGUSTOVÁ, Zuzana (eds.). Horizonty evropského dramatu: Současný divadelní text mezi dramatickými a postdramatickými tendencemi. Praha: NAMU. 
                
                    FIEBACH, Joachim. (2005). Zamyšlení nad teatralitou. In: ROUBAL, Jan. Souřadnice a kontexty divadla: antologie současné německé divadelní teorie.. Praha: Divadelní ústav. 
                
                    FICHER-LICHTE, Erika, RILEY, Josephine a GISSENWEHRERG, Michael. (1990). The Dramatic Touch of Difference. Theatre, Own and Foreign.. Tübingen: Gunter Narr Verlag. 
                
                    FISCHER-LICHTE, Erika, JOST, Torsten, IRIS JAIN,Saskya (eds.). (2014). The Politics of Interweaving Performance Cultures. Beyond Postcolonialism. London, New York: Routledge. 
                
                    FISCHER-LICHTE, Erika, JOST, Torsten, IRIS JAIN,Saskya (eds.). (2005). Vnímání a mediálnost. In: ROUBAL, Jan. Souřadnice a kontexty divadla: antologie současné německé divadelní teorie. Praha: Divadelní ústav. 
                
                    FISCHER-LICHTE, Erika. (2014). The Routledge Introduction to Theatre and Performance Studies. London, New York: Routledge. 
                
                    GIL, José. (2006). Paradoxical Body. The Drama Review, 50(4), 21?35.. 
                
                    HAVLÍČKOVÁ KYSOVÁ, Šárka. (2015). Metafory, kterými hrajeme: perspektivy a meze české kognitivní teatrologie.. 
                
                    HRIEŠIK, Maja. (2012). Telesnosť súčasného divadla. State o dramaturgii tela v súčasnom tanci a divadle. Bratislava: CODE. 
                
                    JOVIĆEVIĆ, Aleksandra. (2012). Čo je kulturálna a čo umelecká performancia: Od bežných každodenných vystúpení k totálnému herectvu. In: JOVIĆEVIĆ, Aleksandra a VUJANOVIĆ, Ana. Úvod do performatívných štúdií.. Bratislava: Divadelný ústav. 
                
                    JOVIĆEVIĆ, Aleksandra. (2012). Performatívne telá. In: JOVIĆEVIĆ, Aleksandra a VUJANOVIĆ, Ana. Úvod do performatívných štúdií. Bratislava: Divadelný ústav. 
                
                    LEHMANN, Hans-Thies. (2007). Postdramatické divadlo. Bratislava: Divadelný ústav. 
                
                    LEPECKI, André (ed.). (2004). Of the presence of the body: essays on dance and performance theory. Middletown: Wesleyan University Press. 
                
                    MEERZON, Yana. (2013). Zpátky do budoucnosti- Současné strukturalistické tendence v analýze divadla a performance. Divadelní revue, 24(3), 26?40.. 
                
                    PAVIS, Patrice. (2012). Semiology after semiology: in memory of Anne Ubersfeld. Theatralia: revue současného myšlení o divadelní kultuře, 15(2), 37?49.. 
                
                    PAVLIŠOVÁ, Jitka. (2010). Vývojové tendence současné rakouské dramatiky po roce 2000. Brno. 
                
                    SERESS, Ákos. (2012). Playing with Blends. Theatre Studies and Cognitive Turn. Apertúra [online]. Podzim 2012 [cit 21.8.2108].. 
                
                    SCHECHNER, Richard. (2009). Od rituálu k divadlu a späť: prepletenie účelnosti a zábavy. In: týž. Performancia: teorie, praktiky, rituály.. Bratislava: Divadelný ústav. 
                
                    SOFIA, Gabriele. (2010). Divadlo jako živý systém. Neurovědy, biologie a komplexita při studiu vztahu mezi hercem a divákem. Divadelní revue, 21(1), 53?67.. 
                
                    VELTRUSKÝ, Jiří. (2012). An approach to the semiotics of theatre: with an afterword by Tomáš Hoskovec, and with a complete scholarly bibliography of the author. Veltrusky, Jarmila (ed.).. Brno: Department of Theatre Studies, Faculty of Arts, Masaryk University. 
                 
 
 |