| Název předmětu | Praxe k bakalářské práci |
|---|---|
| Kód předmětu | KAZ/PBPB@ |
| Organizační forma výuky | Seminář |
| Úroveň předmětu | Bakalářský |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Zimní a letní |
| Počet ECTS kreditů | 2 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | Povinný |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
Student realizuje praxi ve škole či jiném vzdělávacím zařízení v návaznosti na zvolené téma své bakalářské práce. Tato praxe je směřována na sběr empirického materiálu pro jeho výzkum v rámci bakalářské práce.
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Metody písemných akcí (např. u souborných zkoušek, klauzur)
|
| Výstupy z učení |
|
Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni: - dokončit bakalářskou práci v požadovaném rozsahu a v požadovaném zaměření. Cílem předmětu je provázat bakalářskou práci s relevantními událostmi v prostředí škol a školských zařízení. Vzhledem k vymezení bakalářských prací na oblast vzdělávací teorie a především vzdělávací praxe je cílem předmětu poskytnout možnost terénního sběru empirických dat či možnost ověření praktických výstupů v rámci své bakalářské práce.
Výstupem předmětu je rozpracování bakalářské práce v rozsahu daném platnými normami UP (v rozsahu min. 50 %), schválené vedoucím bakalářské práce. |
| Předpoklady |
|
Mít řádně zapsané zadání bakalářské práce v univerzitním systému. Spolupracovat s vedoucím bakalářské práce, pravidelně konzultovat dílčí kroky realizace bakalářské práce.
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
Analýza výkonů studenta, Rozbor portfolia studenta
Minimálně 2-4 konzultace s vedoucím práce - Rešerše odborných zdrojů k tématu práce - Rozpracovaná část bakalářské práce v rozsahu minimálně 15 stran a ve formálních náležitostech dle normy o Kvalifikačních pracích na PdF UP v Olomouci - Rozpracovaná bakalářská práce obsahuje: - Formulaci cílů bakalářské práce - Rozpracovaná teoretická východiska práce - klíčové informace k tématu na základě studia literatury - Plán metodicko-koncepčního zpracování práce (s přihlédnutím ke zvolenému typu bakalářské práce) |
| Doporučená literatura |
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
|---|---|---|---|---|
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání maior (BB22) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Letní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání maior (BB20) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Letní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání maior (BB23) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Letní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání maior (BB24) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Letní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání maior (BB21) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Letní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání maior (BB25) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Letní |
| Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání maior (BB19) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Letní |