|
Vyučující
|
-
Hřivnová Michaela, doc. Mgr. Ph.D.
-
Cichá Martina, doc. Mgr. Ph.D.
-
Chrásková Marie, PaedDr. Mgr. Ph.D.
-
Knytl Martin, PaedDr. Ph.D., MBA
|
|
Obsah předmětu
|
nespecifikováno
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
nespecifikováno
|
|
Výstupy z učení
|
Cíle a způsobilosti: Předmět seznamuje studenty se způsoby výběru vhodného tématu (aktuálnost, přínos, využitelnost v praxi, soulad s profilem absolventa), metodami zpracování práce (v souladu s citačními normami a vnitřními směrnicemi PdF UP), možnostmi realizace výzkumného šetření ? a to jak ve formě kvantitativního, tak kvalitativního či smíšeného výzkumného šetření. Po absolvování předmětu by studenti / studentky měli / měly být schopni / schopny: - navrhnout logicky jasný a přehledný projekt diplomové práce splňující standardy kladené na požadavky pro tvorbu diplomové práce; - navrhnout funkční design výzkumu realizovaného v rámci diplomové práce; - navrhnout vhodnou metodologii výzkumu zahrnující výzkumný nástroj, výzkumnou proceduru; - navrhnout obsahovou náplň Praxe k diplomové práci; - formulovat výzkumné problémy, otázky a hypotézy.
|
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
|
|
Doporučená literatura
|
-
Gavora, P. (2010). Úvod do pedagogického výzkumu. 2. rozš. vyd.. Brno: Paido.
-
Gulová, L., & Šíp, R. (2013). Výzkumné metody v pedagogické praxi. Praha: Grada.
-
Hendl, J. (2012). Kvalitativní výzkum: základní teorie, metody a aplikace. Praha: Portál.
-
Hendl, J. (2012). Přehled statistických metod: analýza a metaanalýza dat. Praha: Portál.
-
Chráska, M. (2007). Metody pedagogického výzkumu. Praha: Grada Publishing.
-
Švaříček, R., & Šeďová, K. (2014). Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. Praha: Portál.
|