|
Vyučující
|
-
Prukner Vítězslav, Mgr. Ph.D.
-
Valenta Michal, Mgr.
|
|
Obsah předmětu
|
- historie atletiky - teorie pohybové přípravy u dětí mladšího školního věku - Teorie rozvoje rychlosti - Teorie rozvoje síly - Teorie rozvoje vytrvalosti - Teorie rozvoje koordinace - Teorie rozvoje flexibility - Teorie plánování RTC - Teorie plánování mikrocyklů, makrocyklů - Teorie plánování TJ
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Demonstrace, Nácvik pohybových a pracovních dovedností, Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je poskytnout studentům hlubší poznatky z atletického tréninku dětí a mládeže v oblasti rozvoje rychlostních, silových, koordinačních a vytrvalostních schopností. Předmět je prvním ze série předmětů specializace se zaměřením na atletiku, kde studenti mají možnost postupně získávat trenérskou kvalifikaci - trenér atletiky.
Student po absolvování předmětu dokáže vytvořit tréninkový plán pro atletické přípravky a didakticky zvládá nácvik základních pohybových dovedností u dětí mladšího školního věku - běh, hod, skok.
|
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Rozhovor
|
|
Doporučená literatura
|
|