|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
Průpravné hry a samotná hra.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Nácvik pohybových a pracovních dovedností
- Účast na výuce
- 18 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 7 hodin za semestr
|
|
Výstupy z učení
|
Objasnění efektivity vyučovacích procesů ve fotbalu. Výběr optimálních obranných a útočných systémů. Metodicko-organizační formy zaměřené na zdokonalování herních činností jednotlivce. Výběr prostředků pro rozvoj součinnosti při útočných a obranných kombinacích. Inovace předmětu byla podpořena v rámci projektu Podpora mezioborových studií a inovací studijních předmětů na Univerzitě Palackého v Olomouci, CZ.1.07/2.2.00/28.0091
Student po absolvování předmětu umí předvést základní herní dovednosti, chápe podstatu herního výkonu a je schopen participovat na herním výkonu družstva. Umí aplikovat při hře pravidla fotbalu.
|
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
Aktivní účast ve cvičeních.
|
|
Doporučená literatura
|
-
Buzek, M., & Procházka, L. (1999). Česká fotbalová škola: trénink a utkání mládeže od 6 do 12 let. Praha: Olympia.
-
Kollath, E. (2006). Fotbal: technika a taktika hry: nácvik a herní trénink, metodika tréninku, herní systémy.. Praha: Grada.
-
Rees, R. & Cor van der Meer. (1997). Coaching soccer successfully. Champaign: Human Kinetics.
|