Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Herní činnosti jednotlivce, průpravná hra 3 - 3, hra 5 - 5.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Nácvik pohybových a pracovních dovedností
- Účast na výuce
- 18 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 7 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Objasnění efektivity vyučovacích procesů v basketbalu. Výběr optimálních obranných a útočných systémů. Metodicko-organizační formy zaměřené na zdokonalování herních činností jednotlivce. Výběr prostředků pro rozvoj součinnosti při útočných a obranných kombinacích. Inovace předmětu byla podpořena v rámci projektu Podpora mezioborových studií a inovací studijních předmětů na Univerzitě Palackého v Olomouci, CZ.1.07/2.2.00/28.0091
Student po absolvování předmětu umí předvést základní herní dovednosti, chápe podstatu herního výkonu a je schopen participovat na herním výkonu družstva. Umí aplikovat při hře pravidla basketbalu.
|
Předpoklady
|
Nejsou žádné.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
Aktivní účast v seminářích.
|
Doporučená literatura
|
-
Adamus, M. (1975). Didaktika košíkové (učební texty). Olomouc: RUP.
-
Dobrý, L., & Velenský, E. (1965). Košíková mládeže. Praha: Sportovní a turistické nakladatelství.
-
Dobrý, L. (1986). Malá škola basketbalu. Praha: Olympia.
-
Procházka, Z. (2000). Pravidla basketbalu. Platná od 1.9.2000. Praha: ČBF.
-
Velenský, E. et al. (1987). Basketbal. Nové poznatky a zkušenosti z trenérské praxe s družstvy všech výkonnostních úrovní. Praha: Olympia.
|