|
Vyučující
|
-
Psutka Markéta, Mgr.
-
Vysloužilová Vanda, Mgr.
|
|
Obsah předmětu
|
1) učebnice Navigate B1+ Intermediate (Oxford) - lekce 1-6 2) prezentace a aktivity studentů (dle zadání vyučujícího na začátku semestru) případně doplňkové materiály z jiných zdrojů (English Grammar in Use, etc.)
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
|
|
Výstupy z učení
|
První semestr kurzu angličtiny pro studenty se středně pokročilou výchozí znalostí jazyka. Výuka se zaměří na všechny formy komunikace: mluvení, poslech, četbu a psaní, aby byli studenti schopni komunikovat nejen na úrovni všeobecného anglického jazyka, ale mohli se vyjadřovat i k tématům vztahujícím se k jejich hlavnímu studijnímu oboru. Délka kurzu: 4 semestry Za úspěšné vykonání zápočtu na konci každého semestru obdrží student vždy 2 kredity. Za úspěšné vykonání zkoušky (ASZ) po ukončení čtvrtého semestru obdrží student 2 kredity. Celkový počet kreditů za kurz (AS1-AS4 + ASZ): 10
Získané kompetence: čtení, psaní, poslech a mluvení v rozsahu učebnice (lekce 1-6) a doplňkových materiálů. Z výchozí úrovně B1 se studenti po úspěšném absolvování kurzu (AS1-4) posunou k úrovni B2.
|
|
Předpoklady
|
Úroveň znalosti angličtiny při vstupu do kurzu podle Common European Framework B1. Před zápisem do kurzu si můžete udělat rozřazovací test (přihlašovací údaje stejné jako na Portál UP): https://moodle.ff.upol.cz/course/view.php?id=287
|
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Písemná zkouška, Analýza výkonů studenta
- docházka max. 2 absence - Aktivní účast v hodinách - Vypracování zadaných úkolů gramatika, texty etc. - Úspěšně napsaný závěrečný gramatický test (min. 70%) - Vypracování prezentace/jiných aktivit podle zadání vyučujícího na začátku semestru.
|
|
Doporučená literatura
|
-
Murphy, Raymond. English Grammar in Use, Fourth Edition.
-
Roberts, Rachael; Buchanan, Heather; Pathare, Emma. Navigate B1+ Intermediate.
-
různí autoři. odborné texty.
|