|
Vyučující
|
-
Valentová Ruth, Mgr. Ph.D.
-
Nevařil Josef, Mgr. Ph.D.
-
Charvátová Petra, Mgr.
|
|
Obsah předmětu
|
- Rozvoj všech jazykových dovedností, důraz na správnou výslovnost a jazykovou přesnost. - Upevnění a rozvoj základních gramatických jevů na úrovni A2 - B1 podle SERR (základní časy, jejich struktura a použití), shrnutí a rozvoj obecné slovní zásoby.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující práce ve skupinách, Poslech
|
|
Výstupy z učení
|
Student si osvojí dovednosti a kompetence v anglickém jazyce na úrovni A2-B1 podle SERR. Po absolvování předmětu by měli být studenti schopni: - reagovat v anglickém jazyce v běžných situacích, - vyjádřit jednoduché myšlenky v písemném a ústním projevu, - používat základní fráze v rámci classroom language, - znát správnou výslovnost a používat vhodnou slovní zásobu v obecných tématech, - používat dané gramatické jevy v písemném a ústním projevu.
Na konci kurzu bude student schopen prokázat dosažení jazykové úrovně A2 podle Společného evropského referenčního rámce a Evropského jazykového portfolia.
|
|
Předpoklady
|
Aktivní znalost anglického jazyka.
|
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Písemný test
- účast na cvičeních, - zápočtový test. ISP: výše uvedené + vypracování zadaných úkolů dle specifikace v Moodlu.
|
|
Doporučená literatura
|
-
Christina Latham-Koenig, Clive Oxenden, et al. (2025). English file intermediate 5th edition. Oxford: OUP.
|