Předmět: Marketingové komunikace

« Zpět
Název předmětu Marketingové komunikace
Kód předmětu KAE/MAK
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní a letní
Počet ECTS kreditů 3
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu Povinně-volitelný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Luštická Anna, Mgr.
  • Kosina David, Ing. Ph.D.
  • Chovancová Miloslava, doc. Ing. CSc.
Obsah předmětu
- Základní pojmy komunikačního procesu - Tvorba marketingové strategie - PR a krizová komunikace - Rozvoj prezentačních dovedností

Studijní aktivity a metody výuky
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Aktivizující práce ve skupinách
  • Semestrální práce - 10 hodin za semestr
  • Příprava na zápočet - 26 hodin za semestr
  • Účast na výuce - 24 hodin za semestr
  • Domácí příprava na výuku - 15 hodin za semestr
Výstupy z učení
V tomto předmětu si studující vyzkouší aplikovat metody a nástroje marketingové komunikace na konkrétní případy z praxe a kriticky hodnotit efektivitu různých komunikačních přístupů. V rámci semestrálního projektu zpracují a odprezentují vlastní analýzu a návrh strategie pro zvolený produkt.
Studující se po absolvování kurzu orientují v základních principech marketingové komunikace. Jsou schopní aplikovat získané znalosti na analýzu konkrétních příkladů z praxe. Znají metody a nástroje pro tvorbu komunikačních strategií a jsou schopní kriticky vyhodnotit jejich efektivitu.
Předpoklady
Nejsou stanoveny zvláštní předpoklady.

Hodnoticí metody a kritéria
Esej, Závěrečný projekt

Podmínky zakončení: docházka (max. 2 omluvené absence), vypracování týmového projektu, aktivní práce v seminářích, reflexivní esej. Studium probíhá s využitím e-learningového prostředí Moodle. Studenti se do Moodle přihlásí podle návodu na www.kae.cz
Doporučená literatura
  • Foret, M. (2003). Marketingová komunikace. Brno: Computer Press.
  • Osvaldová, B., & Halada, J. (2007). Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace. Praha: Nakladatelství Libri.
  • PELSMACKER, P., GEUENS, M., BERGH, J. (2003). Marketingová komunikace. Praha: Grada.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr
Fakulta: Filozofická fakulta Studijní plán (Verze): Aplikovaná ekonomická studia (2015) Kategorie: Ekonomie - Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: -
Fakulta: Filozofická fakulta Studijní plán (Verze): Ekonomicko-manažerská studia (2019) Kategorie: Ekonomie 3 Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Letní
Fakulta: Filozofická fakulta Studijní plán (Verze): Indonéská studia se zaměřením na cestovní ruch (2017) Kategorie: Filologické vědy - Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: -
Fakulta: Filozofická fakulta Studijní plán (Verze): Korejština pro hospodářskou praxi (2015) Kategorie: Filologické vědy - Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: -