Název předmětu | English Methodology 2 |
---|---|
Kód předmětu | KAA/DI2 |
Organizační forma výuky | Seminář |
Úroveň předmětu | Bakalářský |
Rok studia | 3 |
Semestr | Zimní a letní |
Počet ECTS kreditů | 3 |
Vyučovací jazyk | Angličtina |
Statut předmětu | Povinně-volitelný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Dostupnost předmětu | Předmět je nabízen přijíždějícím studentům |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
KURZ DI1 MÁ JINÝ OBSAH NEŽ KURZ DI2 A STUDENTI SI MOHOU KURZY ZAPSAT V JAKÉMKOLI POŘADÍ. Jazykové dovednosti: jak učit psaní, čtení, poslech, mluvení Písničky a reklamy ve výuce angličtiny Aktivity na procvičení výslovnosti Výuka a procvičení gramatiky Výuka a procvičení slovní zásoby
|
Studijní aktivity a metody výuky |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Demonstrace, Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Metody práce se zvukem, Metody práce s audiovizí
|
Výstupy z učení |
Cílem předmětu English Methodology neboli Úvod do didaktiky anglického jazyka je seznámit studenty se základními principy výuky anglického jazyka. Předmět je určen studentům, kteří vyučují angličtinu, nebo chtějí vyučovat angličtinu v průběhu studia, ale nemají žádnou teoretickou, ani praktickou přípravu. Studenti získají především praktické dovednosti pro plánování vlastní výuky a schopnost analyzovat výukové materiály a svou vlastní výuku. Během kurzu si také vytvoří banku cvičení, jazykových her a praktických aktivit, ze kterých budou moci čerpat v průběhu své učitelské praxe. Absolventi kurzu budou schopni lépe porozumět současným trendům didaktiky anglického jazyka a zkvalitnit svou výuku.
Studenti získají především praktické dovednosti z oblasti výuky angličtiny. Nově získané kompetence v oblasti praktické výuky angličtiny si vyzkouší prostřednictvím aktivit, analýzy materiálů a výstupů v hodinách. |
Předpoklady |
Znalost angličtiny na úrovni B2+.
|
Hodnoticí metody a kritéria |
Analýza výkonů studenta, Systematické pozorování studenta, Hospitace
80 % účast na výuce (maximálně 2 povolené absence = 2x 90 minut) aktivní účast v diskuzích a aktivitách splnění zadaných úkolů; úkoly jsou povinné i v případě absence v hodině mikrovýuka nebo analýza nahrávky výuky |
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
---|---|---|---|---|
Fakulta: Filozofická fakulta | Studijní plán (Verze): English Philology (2020) | Kategorie: Filologické vědy | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Filozofická fakulta | Studijní plán (Verze): Anglická filologie (2019) | Kategorie: Filologické vědy | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Filozofická fakulta | Studijní plán (Verze): Anglická filologie maior (2019) | Kategorie: Filologické vědy | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Filozofická fakulta | Studijní plán (Verze): Angličtina se zaměřením na komunitní tlumočení a překlad (2019) | Kategorie: Filologické vědy | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Filozofická fakulta | Studijní plán (Verze): Anglická filologie maior (2024) | Kategorie: Filologické vědy | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Filozofická fakulta | Studijní plán (Verze): Anglická filologie minor (2024) | Kategorie: Filologické vědy | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Filozofická fakulta | Studijní plán (Verze): Anglická filologie (2024) | Kategorie: Filologické vědy | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Filozofická fakulta | Studijní plán (Verze): Anglická filologie minor (2019) | Kategorie: Filologické vědy | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: - |