|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
Bloky výuky: - Accidents and emergencies, first aid - Survey of body organ systems - Reproductive system and reproductive system conditions - Giving instructions in English
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Metody písemných akcí (např. u souborných zkoušek, klauzur)
|
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je získat znalosti odborné angličtiny se zaměřením na zdravotnictví a porodní asistenci. Předmět usiluje o prohloubení získaných znalostí obecné angličtiny úrovni A2 (B1) podle CEFR, upevnění a rozšíření znalostí gramatiky s přihlédnutím ke specifikům odborného jazyka, zvládnutí základní odborné terminologie, osvojení si schopnosti porozumění odborným textům v angličtině a jejich překladu do češtiny. Předmět má za cíl vytvořit předpoklady pro pohotové a bezproblémové používání jazyka při výkonu povolání, komunikaci s pacientkou, klientkou, rodinou, spolupracovníky a ostatním zdravotnickým personálem, pro práci s autentickými materiály a pro další vzdělávání a růst ve zvoleném oboru.
Studenti získají výchozí pozici pro další využívání angličtiny v odborné praxi.
|
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
HUM/PRK08 a zároveň HUM/PRK06
|
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Písemná zkouška
Aktivní účast na seminářích - absolvování min. 50% kontaktní výuky, vypracování dílčích úkolů. Závěrečný test.
|
|
Doporučená literatura
|
-
Allum, Victoria. (2010). Cambridge English for Nursing. Cambridge.
-
Glendinning, Eric. (2007). Professional English in Use: Medicine. Cambridge.
-
Grice, T. (2007). Nursing 1. Oxford: Oxford University Press.
|